fredag 6 december 2013

"Om du sitter i fängelse är det väl mycket trevligare om fångvaktarna är dina vänner"

Oj Pape. Kan någon det här med att muntra upp så är det väl Pape. Han körde mig från Hagalund till Grankulla idag, ingen lång väg men i alla fall. Vi hann tala alldeles tillräckligt ändå. Och han är ju med och ordnar morgondagens evenemang som jag deltar i. Och han var den första. Den första av alla som jag pratat med som på riktigt förstod mig. Och så kunde han också muntra upp mig. Med citatet som jag valde som rubrik. Och visst är det sant. Och sedan så lovade han nog att det inte är ett fängelse, det blir kul och vi kommer att umgås mycket trots att jag är deltagare och de är ledare. Nu kör vi fullt sista veckoslutet som explo! Där är Lillen, min älskade krockkudde, Vive, som bara annars lyser upp mitt liv och så är där en massa andra deltagare som jag känner. Och ja ledarstaben. Juntti Kumppis och Pape, tre killar bara att älska. Och Crista ska laga mat åt oss, och då kan jag garantera att det blir gott! Märker ni mitt pepp! Det här blir bra!

Teddybjörnen Eriksson ja så hette han <3

<3 : Madde

2 kommentarer: