lördag 28 december 2013

Questions

1. Är du singel? 
Nej
2. Är du lycklig? 
Rätt så
3. Är du uttråkad? 
Så där...
4. Är du ledsen? 
Nej
5. Är du italienare? 
Nej
6. Är du gravid? 
Nej
7. Är du full? 
Nej
8. Är du en cooling? 
Det är väl självklart!
9. Är du från Irland? 
Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? 
Nej


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske men har inte själv upplevt det
2. Har du nånsin blivit sårad? 
Ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? 
Skulle väl konstigare om det vore flera olika...
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? 
Jaa... Men så har jag också haft det så att jag berättat nu senare att jag då gillade honom
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? 
Jaa
6. Har du haft en hemlig beundrare? 
Vet jag väl inte, då skulle det väl inte varit hemligt
7. Är du kär? 
Mmmm
8. Vill du gifta dig i framtiden? 
Ja det vill jag nog

Antingen eller
1. Kärlek eller lust? 
2. Hår eller ögon
<3 Men ja snyggt hår skadar inte
3. Katt eller hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? 
Men jag tror i och för sig att man behöver vänner som man är olika nära med
5. TV eller Internet
6. Coca-cola eller Pepsi?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
8. Pengar eller lycka?
9. Dag eller natt
Båda
10. MSN eller mobil?

Har du?
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? 
Har inte smitit hemifrån, är en snäll tjej
2. Brutit ett ben? 
Mitt lillfinger...
3. Gjort nåt du ångrar? 
Har väl alla
4. Hoppat Bungee Jump?
Som den fegis jag är? Inte!
5. Ljugit för någon du tycker om? 
Inga stora grejer i alla fall
6. Ätit en hel tårta? 
Noup
7. Gjort bort dig offentligt? 
Är rätt så bra på det!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Har inget ordentligt ex, och nej dagis- lågstadie förhållanden räknas inte, inte för att jag har villat bli tillsammans med någon sådan heller
9. Gråtit när ett husdjur dog? 
Floder...
10. Velat försvinna? 
Jepp!


Vems blogg läste du sist? 
Blondinbellas
Vad åt du sist? 
Smoothie
Vem pratade du med sist? 
Mamma
Vem ringde du sist? 
Mamma
Vem messade du sist? 
Juntti, gonattmess
Vad läste du sist ”bok”? 
Min finska bok om en bloggtjej
Vem pussade du sist? 
Juntti
Vem kramde du sist? 
Mamma
Vem bjöd du sist på något? 
Juntti, teater
Vad köpte du sist?
En present
Vad såg du på tv sist? 
Solsidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar