torsdag 12 december 2013

Var finns min myskille? Blev VIP i stället!

Då jag kom till stallet och gick och kollade listan stod där att jag skulle rida Vip i stället. Okej då hoppar vi säkert, och jag får inte hoppa med Galant ännu. Men vi hoppade inte, och Galant var ingenstans, inte i sin box, inte på lektion, ingenstans. Vad händer?

Två bilder av Kumppis och Lillens katt, två bilder som jag är riktigt nöjd med

Nå men i alla fall Vip var riktigt riktigt fin och bra, har inte ridit honom förr men han gick fint från början till slut. Bara i galoppen rusade han lite iväg, eller inte rusade, mera tog i med sådana krafter och for väldigt fort. Men jahan var fin. Men för övrigt tyckte jag att hans ego då jag befann mig på marken var lite väl stort. Han gick ju bara på mig, viftade med frambenen och skulle nafsa på allt. Kändes bara som han inte riktigt respekterade mig, även om jag försökte säga till ordentligt. Men som sagt, VÄLTIGT härlig att rida, aldrig ridit så bra med en häst som gått så fint!



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar