tisdag 24 december 2013

Under my christmas tree

Eftersom vi inte är hemma på julen har jag fått julklappar ganska utspritt och verkligen inte alla på samma gång. Men tänkte i alla fall göra det här inlägget så att det publiceras på julafton. Jag visar då vad jag fick i julklapp.

Av Junttis familj en vetekudde, som värms i micron. Så härligt, har velat ha en sådan men ändå känts onödigt att köpa...

Och så den här shower gelen, också av dem. Bara älskar fodralet med paljetterna och så doftar den väldigt gott av vilda rosor och hallon löv


Och så av Juntti fick jag det här. Och det är så fint, blev så himla rörd då jag fick det och gick bara omkring flera dagar efteråt och tänkte på hur fint det är, och hur fin han är

Och det är inte bara det att det är helt otroligt fint, det är också det att jag har ett armband i samma serie. Som jag fick i konfirmationspresent av pappa. Och då förstår ni kanske varför det betyder så mycket för just mig.

Av min secret Santa, som var Sara, fick jag en förpackning med Doves härliga produkter!

Vive hade lovat mig en häst, eftersom hon tyckte att en hundvalp var för dyr. Så fick jag min alldeles egna enhörning. Och eftersom alla mina mjukisdjur har egna namn döptes hon idag till Magic. Funderade mellan Magic och Star men valde sedan Magic.

Av Junttis Farmor Mona en fin och klassisk iittala ljusstake. 

Sedan lite smått och gott från Vive och Elsa. Namnam!

Av mamma och Igo en necessär sydd av mamma av 100% återviunnet meterial, en solkräm och resepengar

Av styvsyskonens kusiners familj resepengar där också

Av min syskon secret santa, som var Millis, fick jag ett bling bling hoppspö! Älskar det, har inget hoppspö utan bara dressyr och nu har jag typ det finaste man kan ha. Och så en sådan där borste som gör håret glansigt etc. en bodylotion med regnskogs doft och hårsnoddar och en supersöt pinsett med en katt på.

Ha en god jul alla underbara läsare <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar