måndag 16 december 2013

Alla har dem

Ni vet de där dagarna. Alla har dem. Då man bara inte har lust. Med någonting. Man vill bara ligga kvar i sängen för evigt och slippa alla krav. Idag var verkligen en sådan dag för mig. Jag hade sen morgon, men fick absolut inget vettigt gjort trots det. Sedan en löjligt lätt skoldag med besök på HBL och sedan en lektion matematik. Matematiken var min ända lektion och ändå kunde jag inte koncentrera mig 100% på att lära mig, i stället blev det en hel del intressanta diskussioner som till och med läraren drog på läpparna åt. Nu har jag ändå läst biologi i en timme. Duktigt men det räcker inte. Prov på onsdagen. Och det är svårt. Svårt men intressant. Men nu har jag en liten paus med vetekudde på nacken och axlarna.

Blir ni trötta på alla dessa bilder på tågskenor med olika fokus? Det GÅR att göra tågskenor abstrakt!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar