fredag 6 december 2013

Effektivitet

Jaag trodde att självständightsdagen var en lugn ledig dag. Och jag har hållit på och jobbat till tusen. Men fått den besvärligaste julklappen klar, nästan packat inför veckoslutet och gjort söndagens program åt Lillen (lovade att göra det åt honom eftersom jag inte kan vara där på söndagen). Nu ska jag sova och förbereda mig för imorgon. Tänk om det blir vinst det här veckoslutet också, jag hoppas... Men det kräver en snabb teambuilding och ett team som är engagerade och så tror jag att jag skulle göra bra som arbetsledare. Har senaste året mer och mer tagit den rollen på mig och har fått rätt mycket positiv respons för det. Jag börjar bli bra på att få saker gjorda bra och effektivt. Nu gonatt puss och kram.

Att jobba som ett team!
Hade förresten glömt hur skönt det var att ligga på spikmatta, ryggen tackar
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar