fredag 20 december 2013

Hejdå!

Nu åker jag till Cuba. Jag har förberett inlägg så kolla in varje dag! Nu har jag proppat Molly full med syrsor och fixat vatten i tre olika skålar åt henne. Nu är det bara att lägga in maskarna till sist och hoppas på att vattnet avdunstar långsamt. Och fönstret ska jag stänga så ordentligt. Inga repriser av vad som hände under Sri Lanka resan. Snart kommer alla syskon och julklapparna ska utbytas. Ha ett bra jullov, jag kommer inte att ta med datorn som jag först hade tänkt. Det kan nämligen hända att man då blir stoppad på flygfältet och de går igenom hela ens dator. Så nej tack, om jag råkar hitta WiFi kan det vara att jag slänger iväg ett inlägg från mobilen, men räkna inte med det tyvärr! Puss puss och hejdå Finland!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar