onsdag 18 december 2013

Post!

Igår, trots att jag var rätt stressad blev jag även väldigt glad över ett paket som kom hem till mig. Det var nämligen ett pris jag vunnit på Lackats Facebooksida. Så himla glad jag blev, och så fina saker jag hade vunnit. Kom verkligen till nytta!

En handkräm. Dn är verkligen väldigt skön och doftar så gott! Den doftar gurka och melon, låter lite konstigt men det doftar sjukt gott

Nagelolja! Kan ni fatta! Jag har så länge velat ha nagelolja då alla "proffs" säger att man ska använda nagelolja mycket. Men jag har inte riktigt hittat och så inte velat sätta så mycket pengar på det etc. men nu fick jag alltså en och jag använder den hela tiden.

Nagelförstärkare. Även det väldigt bra, vill verkligen få starka och långa naglar så det var ju bra. Har ett lager på mig, man ska lägga på ett till lager var tredje dag, men jag vet inte riktigt hur det fungerar då man har annat nagellack på sig...

Så en nagelborste och en nagelfil. Väldigt söta och i alla fall borsten kommer jag nog använda mycket!

Idag blir det Fork med Juntti och "Campo gänget"
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar