onsdag 4 december 2013

Fjärde luckan öppnas

Tänk att det redan är fjärde december. Som tur är det ganska lugnt för min del på julklappsfronten. Snart är det bara att packa in. Och kolla in dessa nedräkningar:

Om 10 dagar är det grötfest vilket för min del betyder att jag blir dubbad till ledare. Om 10 dagar är det året jag har gått och väntat över.
Om 16 dagar sitter jag i ett flygplan. På väg till Cuba. Kan ni fatta? Inte jag heller!
om 72 dagar är det gammeldans. Och snart ska jag till skolan på den andra övningen!
178 dagar så blir jag 18 år. Sedan är jag myndig och får köpa sprakastickor! (tomtebloss för mina rikssvenska läsare).

Här har jag saker att se fram emot, men nu som sagt mot gympasalen och dansövningarna.

Fjantigaste paret <3
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar