torsdag 4 juli 2013

Vänskap

Vem vet mest om dig?
Svårt att säga, Juntti, Vive?
Vem smsar du oftast med av dina vänner?
Kanske Vive, messar inte så mycket med mina vänner faktiskt
Vem ringde dig senast?


Min syster Natte
Vad stod det i ditt senaste inkomna mess?
Nå ska vi säga att jag kommer idag då, så får vi det undan! (av minsyster Ana)
Litar du på alla dina vänner?
Man måste ju kunna lite på sina vänner, men klart det finns vänner jag litar mer på än andra
Vem har du känt lägst?
Antagligen Sara
Har du blivit sviken av en vän?
Nej inte direkt, men det är klart att jag har gått skilda vägar med många, och vissa har ändrats och så
Vem bråkade du senast med?
Jag bråkar väldigt sällan, hade en diskussion med Juntti om en grej men det räknas nog inte som bråk
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar