tisdag 30 juli 2013

Fotouppdrag!

Som jag berättade förr så var jag och fotograferade Kumppis studentbild samma dag som vi åkte på läger. Och bilderna blev något i stilen med de här.

//Kuten kerroin ennen niin olin valokuvaamassa Kumpiksen ylioppilaskuvaa samana pääivänä kun lähdettiin leirille. Jaa kuvista tuli jotain tämmöstä.//



Men nu har jag fått ett nytt fotouppdrag! Stina vill att jag ska ta en bild från deras holme på något hav och vågor och sådant och sedan ska de ha bilden svartvit stor i sitt kök. Är jätte ivrig även för det här och blir riktigt glad över att folk litar på att jag kan fotografera!

//Mutta nyt olen saanut uuden keikan! Stina haluaa että otan kuvan heidän saarelta jostain merestä ja aalloista ja semmosesta ja siitten siitä tulee mustavalkoinen kuva heidän keittiön seinälle. Olen innoissani siitä ja olen iloinen että ihmise luottavat siihen että osaan ottaa kuvia!//


Någonting i form av dessa var det 


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar