söndag 21 juli 2013

En nyligen tagen bild på mig och 15 intressanta faktan om mig


  1. Jag är livrädd för Karlson på taket
  2. Jag drömmer inte om stora saker som vissa som drömmer om att bli modedesigner i New York, jag drömmer bara om att bli journalist, ha en stor gård på landet med hästar och hundar och en fin man
  3. Jag förstår mig inte på folk som har blogar men tycker det är så jobbigt när man alltid ska blogga och måste fota och hålla på, det ska väl vara roligt och jag bloggar för att jag TYCKER OM att skriva och fota, och det är lätt att kombinera dessa två i en blogg
  4. Jag är typen som är med på allt galet, frågar någon mig om jag kommer med på något hel galet får man nog ett jakande svar, även om det inte är många tjejer som skulle hänga på det
  5. Jag är rätt kräsen med maten, men så gillar jag saker som väldigt få gillar, som till exempel saltgurka
  6. Jag drömmer om att ha en riktigt stor blogg, jag behöver inte försörja mig på den men jag vill komma långt med min egen personlighet och med den jag verkligen är
  7. På sommaren är jag halvt beroende av Aftersun och myggspray. Aftersun är bara så skönt och myggspray fungerar verkligen, även om det håller kompisarna på litet avstånd också...
  8. JÄG ÄLSKAR FOTON! Jag älskar att fota, lyckas få en riktigt bra bild, få komplimanger för foton, kolla på andras foton och se bilderna tala till en helt utan ord
  9. Jag har ett ganska hektiskt liv, jag gör mycket och nästan hela tiden. Det är kul men jag skulle villa ha tid med så mycket mer, man måste bara prioritera
  10. Jag vill att alla i min omgivning ska vara glada och jag blir panikslagen om jag råkat såra någon och jag kan helt enkelt inte gräla utan att börja gråta
  11. Jag är mörkrädd och är väldigt osäker då jag inte kan se vad som finns i alt mörker
  12. Jag skulle villa träffa Walt Disney, jag vet att han är död, men han är en så tuff person, älskar honom
  13. På jullovet i år ska vi resa till Cuba!
  14. Jag gillar att rita och skulle vilja kunna det men tyvärr är jag ur ussel
  15. Jag har testat många hobbyn, men har aldrig spelat handboll, vilket de allra flesta av mina vänner någon gång i livet har gjort. Stolt över det!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar