måndag 15 juli 2013

Ge mig frågor, jag ger svar

Nu ska jag iväg och ta ett poäng genom att spela squash med Ester. Har inte sett henne på länge så kul att träffa henne också. Men till saken. När jag är på scoutläger så kommer jag att ha tidsinställda inlägg. Då hade jag tänkt att ett eller två (beroende på frågemängden) skulle vara svarsinlägg till frågor, som ni får ställa här i det här inlägget. KOMMENTERA ERA FRÅGOR SÅ GÖR VI EN FRÅGESTUND!

//Nyt lähden hommaamaan itselleni pisteen pelaamalla squashia Esterin kanssa. En ole nähnyt häntä pitkään aikaan joten sekin on kivaa. Mutta asiaan. Kun olen partioleirillä nii minulla on postauksia jotka olen tehnyt etukäteen. Joten olen ajatellut että yksi tai kaksi niista (riippuu kysymysten määrästä) olisi vastauspostaus kysymyksiinne jotka kysytte tässä postauksessa. KOMMENTOIKAA KYSYMYKSENNE NIIN TEHDÄÄN KYSYMYSPOSTAUS!//
Tack och puss <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar