söndag 28 juli 2013

Continuing...


Vilken var den första nöjesparken du var i?
Borgbacken eller Tivoli Sariola
Vilket är ditt modersmål?
Svenska
Föredrar du stationär eller bärbar dator?
Bärbar <3
Har du ätit indisk mat?
Jadå
Vad har du för smeknamn?
Lilli Pes Pesis Petson Pesonen Madde Metson Pezomon(mitt pokemon namn) Pettis ...Finns nog fler men kommer inte på just nu
Vill du hellre bo på landet eller i staden?
Landet
Sover du med nattlampa?
Nu för tiden bara om jag är rädd eller drömer mardrömmar, förr varje natt
Äter du frukost varje dag?
Ja, de mornar jag inte känner för att äta brukar vara på någon förläggning efter att ha ätit hela natten och där blir jag alltid ändå tvungen att äta
Har du sett Finding Nemo?
Japp
När slutade du tro på julgubben?
Minns inte det heller, men jag var rätt lite tror jag...

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar