lördag 27 juli 2013

Random questions

Favoritdofljus?
Kanske lavendel...
Vilken tjejkändis skulle du önska att var din syster?
Kanske Molly Sandén hon verkar gilla sina systrar och villa vara med dem hela tiden, men jag tror att jag skulle bli lite avundsjuk...
Vilken kändiskille skulle du önska att var din bror?
Redrama! Okej han har flirtat med mig, men att ha honom som en beskyddande storebror
Hur gammal var du när du lärde dig att cykla?
Jag vet inte, minns bara att min syster Natte lovade mig sin finaste porslinshund om jag lärde mig, och den står i min bokhylla
Som hur gammal vill du gifta dig?
Jag vet inte, då när jag känner mig redo
Hur många länder har du varit i? 
Många
Vad skulle din dotter heta om du hade en?
Wilma
Vad skulle din son heta om du hade en?
Kanske Rasmus, fast jag skulle också villa ha en hund som heter Rasmus... gillar namnet
Har du last Harry Potter/ Hungergames/ Twilight?
Alla HP och alla Hungergames
Vet du vem Kermit grodan är?
Så klart

<3 : Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar