torsdag 11 juli 2013

Ta mig till havet och gör mig till prinsessa

Ett bildinlägg från den bästa platsen på jorden. Sottunga i mitt hjärta <3

//Kuvapostaus maailman parhaasta paikasta. Sottunga sydämessäni <3//


Tack älskling för att jag fick vara med dig 10 dagar och ha dig med hela tiden

Tror också att han gillade skärgårdslivet riktigt riktigt mycket!

Kor så klart, inget Sottunga utan korna


Vännen valde sovplats

Poäng :D

Pojkvännen försöker sig på att vara artistisk

För när den här älsklings fjanten har ett och ett halvt dygn ledigt vad gör han? Jo han kör sammanlagt ca. 450km och åker båt ungefär 8 timmar, reser i 16 timmar för att få vara med mig 17 timmar. Tack det var en fin överraskning, som jag ju nog fick veta några dagar före <3



<3

10 år?


Den glada igelkotten

Och den här sötnosen åkte jag över en dag och hälsade på till Föglö och så kom hon efter det till mig

Chillen gillade linfärjan eftersom han räktes upp med tassarna så att han kunde kika över kanten

Det var fina 10 dagar <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar