tisdag 2 juli 2013

Jag som person

Vilket datum fyller du år?
10 maj
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18, MYNDIG OCH ALLT DET DÄR!!!
Vad använder du för parfym?
Just nu Mango Body Mist från The Body Shop
Vad hade du velat ändra gällande dig själv?
Jag skulle villa vara det person jag var förra hösten då jag började Lärkan, då kändes det som om jag
hade mycket mera ork och jag var allmänt en  mycket gladare och piggare person
Vad tänker du på hos det motsatta könet?
En blandning så klart, men jag kan inte börja gilla någon bara för dess utseende, oftast fastnar jag för personer jag känt länge och bra och så tror jag starkt på att om man gillar någon blir den automatiskt snygg i dina ögon
Vad är avtändande?
Personer som försöker skryta och tänker mer på hur de ska vara istället för att vara sig själva och få reda på hurdan jag är
Hur ofta duschar du?
Varje dag om jag är bland folk, på sommarlovet till exempel om jag bara är hemma och inte träffar någon kan jag nog hoppa över en dag
Vad älskar du?
Lång lista; min familj, mina vänner, min pojkvän, min hund, mina hobbyn och djur överlag
Vad stör du dig på?
Mig själv rätt ofta, hos andra människor då man försöker vara någon annan än den man är och så om jag inte får veta något smaskigt skvaller så klart
Är du pessimist eller optimist?
Förr skulle jag utan tvekan ha svarat optimist och nog tror jag att jag är det ännu också, bara jag inte blir stressad, frustrerad eller inte förstår är jag nästan alltid glad
Har du dålig syn?
Ja var ska jag säga, inte så dålig att jag behöver glasögon, men bättre skulle den definitivt kunna vara
Vilken egenskap önskade du att du hade haft?
Att kunna tala med djur! Jag skulle verkligen villa kommunicera och kunna förstå dem och veta vad som är fel och så
Har du en bra hälsa?
Det skulle jag nog säga att jag har

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar