måndag 1 juli 2013

In the middle of the trip

Nu är bussbytet avklarat och det var inte så farligt. Det stod nämligen fel på hemsidan och bussarna gick visst från samma hållplats så det var bara att stiga av, vänta någon minut och stiga på nästa buss. Nu är vi på väg mot Korpo och Galtby, därifrån jag fortsätter med färjan ut i skärgården. Nu känns det riktigt lugnt och ganska skönt att sitta i bussen till och med. Och sedan mat på färjan, mums. 
Min morgon gick bra med buss 109 direkt till Kampen i Helsingfors varifrån min buss ti St Karins gick och under 20 minuters väntetid hann jag bra till butiken och köpa mig lite vägkost. Det är inte alls så farligt det här. 
Märker ni förrästen att det börjar synnas på mig att det är sommar. Jag blir brunare hela tiden och igår fick jag till och med en komplimang av Stina över hur brun jag är. 

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar