fredag 5 juli 2013

Skulle du kunna...

Resa runt jorden ensam?
Inte ensam, men nog runt jorden
Dejta någon som suttit i fängelse?
Jo men beror på varför den suttit i fängelse och om den ångrar sig och har ändrats
Hoppa fallskärm?
Skulle villa men kanske inte skulle våga
Ha ett långdistansförhållande?
Jag tror det skulle vara problematiskt... Men man måste vara rätt inställt i så fall och jobba hårdare för förhållandet än vanligt tror jag
Lägga upp naken/bikini bilder på dig själv?
För det första tycker jag att naken och bikini är helt olika saker, i bikini visar du dig bland folk då du simmar eller är på stranden, men jag skulle inte lägga upp nakenbilder på mig och bikinibilder bara om det är då jag simmar eller solar eller något sådant
Kyssa någon du inte känner?
Tror inte det,jag borde lära känna den först
Dejta någon med ett player rykte?
Jag skulle själv villa skaffa min uppfattning om personen, anser jag att den är en player så nej, jag skulle inte bry mig om andra sade det men jag inte tyckte så
Jobba med någon du inte gillar för pengarna?
Ja man kan inte direkt alltid välja vem man jobbar med
Ha ett öppet förhållande?
Nej
Vara tillsammans med en mycket religös person?
Bara dess religion inteskulle gå ut över mig på ett sätt som jag inte skulle vill, och den skulle måsta acceptera att jag själv inte är lika religös
 <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar