fredag 26 juli 2013

Min Juli månad 2013

Den första juli åkte jag till Sottunga, det bästa stället på jorden. Ingen annan stans kan jag hitta det lugnet och ingen annan stans kan jag njuta lika mycket. Det här stället kan få mig att bli barn pånytt och att hinna vara där 10 dagar i år var otroligt. Och att dessutom få ha med världens bästa hund upphöjde allt flera gånger.

När jag kom hem därifrån var det nästan raka vägen till Tallin. Med segelbåt. En oförglömlig seglats med en massa härliga människor. Andra gången i mitt lic i Tallin, hoppeligen inte den sista.

Så har det nu varit en liten mellanvecka med landet i Tenala. Det var den här veckan jag lovade umgås med mamma eftersom hon inte sett mig på typ hela sommaren. Det har jag gjort och det har varit riktigt skönt att få varva ner lite emellanåt.

Och nu är jag på scoutläger och kommer hem i slutet av juli. Det var nog en bra månad det här. Även om det så klart har funnits dåliga stunder också och visst har jag både gråtit och skrikit men sådär överlag har det nog varit bra.



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar