måndag 1 juli 2013

Feeling almost like home

Nu har jag tryggt hamnat på färjan Gudingen. Skönt att vara här, allt är sig likt och även om det är länge sedan är färjan precis som jag minns den. Bara en sak är annorlunda, det finns en bra fungerande free WiFi här. Så den måste jag så klart utnyttnja. Dessutom har den här resan gett mig ett till poäng. Mitt 25te. Halvvägs nu. Leder med 10 poäng.

//Nyt olen turvallisesti joutunut Gudingen lautalle. Tuntuu hyvältä olla täällä, kaikki on kuten ennen ja vaikka siitä on aikaa lautta näyttää ihan siltä miten muistin. Vain yksi asia on toisin, täällä on hyvä toimiva free WiFi. Joten sitä käytän nyt. Sitäpaitsi tämä matka on antanut minulle pisteen. 25des. Puolet pisteistä kasassa. Johdan kymmenellä pisteellä.//

Att åka linfärja gav då mitt 25te poäng


Och inte bara en, på vägen hit ska man åka två sådana

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. vafaan korpo juu!!!! :D samma färjor ja åkte på missommar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha najs, åker den varje gång ti Åland :)

      Radera