fredag 12 juli 2013

Snart upp och börja fixa

Idag åker vi till Tallin, Estland. Och inte med vad som helst, med segelbåt. Med de allra bästa, personer som står mig riktigt riktigt nära. En del som måste fixas innan det, packas, städas, bloggas (jag måste få igång bloggningen nu med tidsinställda inlägg annars funkar inte det här). Ser fram emot veckoslutet. Har gjort nya naglar som passar in på veckoslutets tema, ni får dem imorgon tror jag. Ligger ännu i sängen och har kollat på Rederiet, vår nya följserie, men nu ska jag stiga upp och börja fixa. Nu är jag taggad och vill också jobba för bloggen!

//Tänään matkustetaan Tallinaan, Viroon. Ja ei millä tahansa, purjeveneelä. Parhaiden kanssa, ihmiset jotka ovat läheisiä minulle. Pitää tehdä vähän ennen sitä, pakata, siivota, blogata (pitää nyt saada tämä bloggaus kulkemaan valmistamalla postauksia etukäteen). Odotan tätä viikonloppua. Olen tehnyt uudet kynnet viikonlopun teeman mukaan, luulen että saatte ne huomenna. Makaan vielä sängyssäni ja olen katsonut Rederiet sarjaa, uusi sarja jota seuraamme, mutta nyt nousen ylös ja alan hommiin. Olen innoissani ja haluan tehdä työtä login eteen!//

 
Fågelbilder från Sveaborg

//Lintukuvia Suomenlinnalta//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar