onsdag 3 juli 2013

Kärleksdrabbel

Vad gjorde du senaste alla hjärtansdag?
Hade ridlektion, och var lite ledsen över att både Juntti och jag hade annat så att vi inte kunde vara tillsammans
Vad är det mest romantiska någon gjort för mig?
Kan inte komma på, finns många små tillfällen men ingen som skulle ha varit mycket mer romantisk än någon annan
Är du singel just nu?
Nej
Vem är ditt favoritkärlekspar?
Vet inte, förr var det ju Molly Sanden och Eric Saade men det är gammal grej, om jag får säga någon som inte finns påriktigt så Rachel och Ross från Friends
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst?
Två år
Vad är det viktigaste i ett förhållande?
Att båda får parat och säga sina åsikter och att man respekterar varandra
När kysste du någon senast?
På söndag
Hur ser ditt drömbröllop ut?
Ett prinsessbröllop med en stor prinsessklänning och jag som bruden anländer till häst
När fann du din första kärlek?
Vet inte, vet inte vad som räknas
Gillar du romantik?
Det gör jag väl
Vilken är din favoritkärlekslåt?
Har ingen speciell

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar