måndag 16 juli 2018

This is Svenskfinland

Den här veckan kan ni förutom på mina andra medier (visst följer ni prinsessanmadde på Instagram?) följa med mig på Instagramkontot thisissvenskfinland. Jag kommer att Instagramma om min vardag på Västisjobbet, mina Tassuvahtijobb, lite Viljam och Baba. Jag kommer helt enkelt fylla kontot med en hel del djurbilder är det tänkt.

Tanken då jag ansökte om en vecka på kontot var egentligen att jag skulle visa en vecka som Tassuvahti, men så blev jag tilldelad en sommarvecka och jobbar ju inte så mycket på Tassuvahti just nu. Men det blir lite Västis och lite Tassuvahti och lite annat. Kolla in där och följ kontot för det brukar komma upp ganska roligt innehåll där. Och vad tycker ni att jag ska publicera för material där?


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar