onsdag 4 juli 2018

Pete & Kalle

Under midsommarhelgen följde jag med Ana och Pete till stallet två dagar i rad och det var faktiskt Pete som red en hel del. Det var en valack som Anan ridit tidigare och som Pete nu rider ibland. Jag hade kameran med och knäppte riktigt trevliga bilder på stallet och en del ridbilder. Kanske visar andra hästbilder därifrån i ett annat inlägg men i det här tänkte jag fokusera på Pete och Kalle, hästen alltså.

Det här är en personlig favorit men Pete tyckte själv att han har en konstig min på bilden.


Ja det är Ana som visar hur man tränsar, och inte tvärtom.

"Ta en bild när jag rider fritt utanför staketet och manegen"


Har inte själv ridit Kalle men han verkade både då Ana red honom och när Pete red som en ganska envis gubbe som vill testa lite och gå emot och göra lite som han vill. En busunge.






Hämtande i hagen och funderande över hur grimman nu skulle sitta igen.

Och Ana som läxar upp hagkompisen Bonte, som gärna skulle ha följt med oss in. Och som syns i vänstra nedre hörnet var även Vili med på stallet båda dagarna.


ä l s k a r    o b j e k t i v e t


Ett ordentligt bildinlägg i dag.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar