söndag 16 november 2014

Varför fråga någon annan?

Igår då vi var med MTM gänget i Sea Life hittade jag världens gulligaste bokmärke som jag bara måste ha. Och behövde faktiskt lite också, har börjat använda bokmärken igen, efter många många år av hundöron i böckerna. Men då jag lånar böcker av andra, speciellt styvsyskonen, vill de oftast inte ha vikta sidor så då behöver jag bokmärken, och visst är det stiligare även i de egna böckerna.


"Om du är bäst enligt din hund, fråga inte någons annan åsikt då"
En riktigt gullig text som jag även tycker har en visdom bakom sig, även direkt men också symboliskt, att om dina vänner gillar dig så är det det som betyder mest och då behöver vi inte åsikter av de som inte känner mig.

Och världens gulligaste labradorvalp, javisst favoritrasen har en kärlek för labradorer, då vi har haft flera stycken

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar