söndag 9 november 2014

CupCard

Det har hänt något fantastiskt! Jag har blivit sponsorerad här på min blogg. Jag förstår inte riktigt det, det är ett så stort steg, ett stort steg i rätt riktning.


De som har sponsorerat mig är alltså CupCard, en internet sida där man kan designa sina egna inbjudningskort, gratulationskort och övriga kort, ladda upp bilder, skriva egna texter och helt enkelt skräddarsy sina kort. De vill nu ge mina läsare en unik chans att bekanta sig med deras sida, för om ni går in på deras sida HÄR och designar era kort kan ni skriva in koden METTE-0F3C som en rabattkod och på det här sättet får ni 15% rabatt på er beställning. Coolt eller hur? Så om ni har en födelsedagsfest, studentfest, julfest, ja vad som helst och behöver kort, då tycker jag verkligen ni ska gå in här. Då jag själv kollade runt lite verkade det riktigt fint och roligt. Men snabba på, ni har två veckor tid på er!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar