tisdag 25 november 2014

Fjanten här hej

Jag vet inte hur ofta jag tänker på mig själv som en väldigt stor fjant. Varför jag gör vissa saker och tänker vissa saker, men jag har lärt mig det är bara sådan jag är. Jag är en riktig fjant och jag gillar det, jag gillar att höra att folk inte är säkra på om mitt sätt att se på livet är väldigt dumt eller bara världens smartaste. Det är sådan jag är och vill vara.


Ändå tänkte jag samma tanke idag på morgonen då jag vaknade sjutiden, jag tänkte varför är jag vaken, jag börjar skolan 12:45. Men vad har det för skillnad, jag låg kvar i sängen och kollade på program i en timme, sedan steg jag upp gick i duschen och åt morgonmål. Och nu har jag dessutom hunnit förbereda en presentation för imorgon, om att studera etologi, djurens beteende.


Egentligen har jag väldigt mycket att blogga om men det bara inte tar form, det är typ hundra små små saker jag vill skriva om, men de är så små att ett inlägg bara blir konstigt om jag skriver enbart om det. Samtidigt hänger sakerna inte alls ihop så att skriva dem i samma känns också dumt. Men jag får se, godmorgon och glad grå tisdag!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar