lördag 29 november 2014

Lördagsmys

Kan ni gissa var jag spenderade fredagskvällen igår? På skolan så klart, en äkta Lärka är man ju. Nej, men det var dags för årets mysigaste evenemang, nämligen Filmens natt. Vi samlas i skolan för att se filmer hela kvällen, namnet kommer från att det förr handlade om hela natten men nu är reglerna ändrade och vi åkte hem redan vid 12.

Jag sov en riktigt god natt. Har inte gjort det senaste nätterna då jag dragit på mig någon sorts förkylning, men inatt sov jag gott och vaknade utvilad. Tog det lugnt på morgonen och åkte sedan tillbaka till skolan. Ja jag spenderar nästan hälften av mitt veckoslut i skolan. Idag är det teaterövningar som gäller. Och ja nu sitter jag här och kollar, snart är det även min tur att gå upp på scenen.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar