söndag 30 november 2014

About me

Ditt mellannamn? 
Medeleine (därav bloggnamnet)
Favorit ämne i skolan?
Modersmål och biologi
Favorit dryck?
Vet faktiskt inte, har många drycker jag inte gillar men ingen som jag gillar mer än någon annan
Favorit låt just nu?
Din soldat av Albin och Kristin eller Goliat av Laleh
Favorit mat?
En riktigt god och fin biff är väl aldrig fel
Det senaste du köpte?
Ett bokmärke
Favorit bok för alltid?
Harry Potter
Favorit färg?
Pink
Har du något djur?
Hund och ödla
Favorit parfym?
GAPs "So Pink" parfym, som jag nog inte använt på typ ett år då den tog slut
Favorit lov/semester tid?
Sommaren
Är du gift?
Noup, 18 år och ogift
Vilka länder har du varit i?
Okej, jag försöker göra en lista, kommer antagligen att glömma något:
Finland
Sverige
Norge
Danmark
Estland
Tyskland
Polen
Schweiz
Österrike
Frankrike
Italien
Storbritannien
Irland
Mexico
Thailand
Sri Lanka
Cuba
Kanada
Pratar du något annat språk?
Finska flytande, kan kommunicera på engelska och kan lite tyska och franska
Hur många syskon har du?
Två riktiga och fyra styvsyskon
Favorit affär?
Hr ingen speciell, där det finns något kul jag vill ha
Favorit restaurang? 
Har ingen
När grät du senast?
Onsdag eller torsdag, gråter väldigt ofta
Favorit film?
Lejonkungen måste jag väl säga
Favorit tv program?
För tillfället Paradise Hotel, snälla döm inte mig
PC eller Mac?
MAC!
Vad har du för mobil?
iPhone 3GS, hoppeligen om lite på en månad en iPhone 6
Hur lång är du?
170cm
Kan du laga mat?
NEJ.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar