lördag 15 november 2014

Kärlek

Just nu vet jag inget bättre sätt jag skulle ha kunnat spendera fredag och lördag denna vecka på. Mina älskade MTM vänner samlades hos Dani, bakade pizza, spelade sanning eller konsekvens, myste och pratade. Det blir lätt så då man inte ses så ofta. Och jag kan inte annat än älska dessa människor, vi gillar alla olika saker och kommer från olika ställen men gemensamheten vi har är något otroligt, att man kan bli så nära vänner på bara fyra dagar är otroligt. Att få höra att någon älskar min personlighet och känna att precis alla vill ha mig där är något så otroligt fint. Det låter så löjligt men jag kan inte säga annat än att jag är så lycklig att dessa personer finns i mitt liv och att jag skulle hoppas att alla skulle få ha så fina vänner som jag.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar