måndag 22 oktober 2018

Vecka 43

Länge sedan jag har gjort ett inlägg i början av veckan där jag sammanfattar vad jag ska göra i veckan. Tror egentligen att orsaken är att jag slutade på sommaren eftersom jag mest jobbade och därför inte hade så varierande veckor eller inte visste vad jag skulle jobba med. Här i Uppsala handlar det främst om att jag i början av veckan sällan vet vad som kommer att hända i veckan. För tillfället står det en sak i kalendern, nämligen att jag på lördagen ska gå på viltmiddag. Alltså en sits/middag där det serveras vilt, ska bli kul.

Men hade den sista föreläsningen i den här kursen förra veckan och nu ska jag "bara" skriva min hemtentamen. Så det tror jag att mina dagar kommer att gå åt till, men skulle vilja försöka skriva undan den nu i veckan så att jag kunde ha allt över till veckoslutet och på det sättet en och en halv vecka ledigt innan nästa period börjar. I dag på morgonen bokade jag även i några träningspass för veckan, blir bland annat core, rörlighet i kroppen och så tänkte jag gå och testa ett cirkelfys pass. Får se hur tungt det blir, är alltid ganska nervös då jag första gången går på ett pass jag inte kört förr, för jag vet inte riktigt vad jag kan vänta mig.

Men annars blir det väl någon festkväll, pubkväll och eventuellt något annat. Skulle vilja komma ut och fotografera Uppsala lite så kanske det blir av den här veckan. Och så blir det säkert någon hundpromenad här och där.


Vad kommer att vara höjdpunkten för er den här veckan?
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar