lördag 13 oktober 2018

Mina "nya" hyllor

På min ena vägg här i Uppsala har jag fyra stycken hyllor, där jag som jag visat tidigare har bland annat smycken, kameragrejer och så vidare. De var dock inte superfina enligt mig då de var i ganska slitet obehandlat trä. Så jag tog och pimpade upp dem lite, gick till Clas Ohlsson och köpte hem lite dekorplast som jag sedan klädde in hyllorna i. Bestämde mig för ett mönster i ljusmålat trä, och om man inte tittar riktigt noggrant och försöker hitta vecken är det svårt att se att det är dekorplast tycker jag.


Jag märkte att det inte är helt så enkelt som alla DIY YouTubers får det att se ut att jobba med dekorplast. Krävs en hel del övning och på den sista hyllan började jag få lite grepp om det, men ännu långt tills att jag är proffs. Men på dessa hyllor gjorde det ingenting och jag är som sagt riktigt nöjd med resultatet. Mitt rum blir allt med vitt, grått och rosa, så som jag vill.





<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar