onsdag 17 oktober 2018

När bloggtorkan slår in

Jag som haft en så bra höst med bloggen och så, nu i början av veckan sade det bara stopp liksom. Ingen motivation alls och inga idéer om vad jag ska skriva om här. De inläggen och idéerna jag förberedde före jag åkte till Sverige är använda och nu måste jag hitta på något helt nytt. Samtidigt som vardagen här börjar rulla på så det finns inte heller speciellt mycket nytt att skriva om. Men nu ska jag jobba lite på det här och försöka hitta på saker att skriva om igen. Och har ni några tips eller önskemål om vad ni skulle vilja se här så lämna en kommentar!

Den här veckan har vi den första kursens sista föreläsningar. Det är dessutom vi studenter som håller dem, vi ska i grupper planera en 90 minuters föreläsning där vi ska följa med och leda diskussioner mellan de övriga studenterna, och på bästa sätt underlätta diskussionen och få den tt löpa. Min grupp har som tur redan haft vår föreläsning så nu är det lugnt resten av veckan. Igår var vi som vanligt till Snerikes nation på fest, men gårdagens fest var inte riktigt på samma nivå som de tidigare veckorna. På veckoslutet åker jag till Åland för att tillbringa lite tid med mamma. Och det är egentligen vad som händer den här veckan. Och så har jag en liten nyhet här i Uppsala, jag har nämligen nu efter en och en halv månad utan hundkontakt hittat en hund som jag rastar några gånger i veckan. Kommer berätta mer om honom senare.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar