söndag 28 oktober 2018

Någonting är fel

Jag vet allvarligt inte vad som händer med min blogg men jag har förstått att det är problem med att komma in på den, speciellt om man använder Safari som webbläsare. Vet inte varför det har blivit så här struligt just nu eller vad jag kan göra åt det. Men det är väldigt jobbigt för så klart lider bloggen om folk inte kommer åt att läsa. Så tänkte kolla om ni kommer in, så kan ni kanske gilla på Facebook eller lämna en kommentar eller något? Och om någon vet vad jag kan göra åt problemet (har testat att radera sökhistorik, uppdatera och så vidare men det är tydligt inte bara i min dator som problemet ligger...) så lämna gärna en kommentar med tips på vad jag kan testa. Ska försöka fortsätta som vanligt men så klart påverkar det skrivandet om ingen kommer in.

Kan ju inte enbart vara att min datorbebis närmar sig sju år.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar