måndag 20 oktober 2014

Vecka 43

Veckans schema är här, så att ni kan kolla upp var ni har mig. Nej jag vet verkligen inte varför jag gör veckans schema men jag tycker det är kul och det är min blogg så jag gör vad jag vill.

På måndagen börjar Merentutkijamestari sändas!!!!! Vi har alla blivit inbjudna till att åka till Olarin lukio och titta på första avsnittet tillsammans, så direkt efter skolan imorgon rullar Tuppen (som min bil heter, den hette Bob i fyra dagar...) med i alla fall Dani och mig mot Olars och sedan kommer vi skratta eller gråta då vi ser oss själva på TV.


På tisdag kör teaterövningarna igång på riktigt, vem gillar inte att hänga lite extra i skolan? På onsdagen blir det i alla fall teater med skolan. Alla abiturienter i hela Lärkan ska se pjäsen "Kredit" på Lilla teatern. Och på torsdagen är det som vanligt stallet och ridning som gäller.


På fredagen ska jag på Horse Show med Camilla och ja därifrån kommer ju i alla fall bilder! Jag vet faktiskt inget mer med veckoslutet, bara att veckan avslutas med scoutmöte, där jag ska dela ut adventskalendrar (någon som vill köpa förresten? lägg en kommentar!) och efter det ledarmöte.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar