måndag 6 oktober 2014

Alldeles egen!

Ni vet alla Share a Coke with "kampanjen". Och ni vet hur många det finns som inte har en Coka Cola flaska med sitt namn på. Enda sedan första sommaren då de här flaskorna fanns har jag vetat att mitt namn aldrig kommer dyka upp på en Coka Cola flaska, men jag har tänkt att kanske Prinsessan skulle kunna komma, men hur jag än har sökt har jag inte hittat en sådan heller. Och nu måste ni bara hålla med om att Junttis mamma är typ världens gulligaste! Igår fick jag den här av henne:


Hon hade hittat den här i butiken och köpt den åt mig och då det dessutom stod Prinsessa på finska hade hon själv pysslat ihop ett N på slutet så att det blev Prinsessan, min alldeles egna Coka Cola Zero. Kan ni gissa vad jag i fortsättningen kommer att ha som vattenflaska? Redan idag ska jag ta med den till skolan då jag har ett hål och ska ta en springtur på löpbanden i skolan.



Tack Stina!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar