fredag 3 oktober 2014

Biologi

Vet ni vad? Idag kom de preliminära resultaten för biologi skrivningarna. Jag gick till lärarrummet och var så nervös då jag gick fram till min biologilärare. Sedan säger hon "Det har gått riktigt bra, du har skrivit riktigt fint, mycket bättre än vad du brukar i kurserna". Jag slappnar av lite och väntar på att höra resultatet. Och så säger hon 38 poäng. Vilket betyder ett E om allt går bra nu, gränsen brukar gå vid 37 så vi får hoppas att den inte höjs och att studentexamensnämden inte tycker att jag ska ha färre poäng. Det var exakt de 10 poängen jag hade tänkt att jag kan tappa för att få ett E som jag tappade. Över hälften av mina essäer hade varit 6 poäng vilket jag är super nöjd med, och ja överlag är jag nog väldigt nöjd, men snälla säg att det hålls som ett E.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar