måndag 13 oktober 2014

Blir jag fyrkantig imorgon?

Jag har märkt på senaste tiden att det alltid finns en orsak till att inte blogga, det handlar bara om vilja, om jag vill blogga hinner jag också. Så jag kan väl bara förklara att jag inte bloggat som vanligt med att jag inte vill, eller? Nej så är inte fallet skulle jag säga, men saken är helt enkelt den att jag inte haft alla känslor helt stabila senaste tiden, inget dramatiskt har hänt men det bara är en sådan period just nu. Så jag hopas att ni står ut med det, jag bloggar då det känns rätt, och för tillfället har det varit mer sällan.

Men det var bara en snabb förklaring, nu till roligare. Imorgon blir det Ledarstadsmanöver, min andra då jag tjuvstartade och var med redan förra året eftersom temat var Amazing Race, som jag älskar. I år är temat Lego och jag hoppas på att det blir lika roligt. Vårt ursprungliga lag på tre personer har nu blivit ett par, nämligen Jonathan och jag, får se hur det går. Nu när jag tänker efter så har vi ju typ aldrig varit på samma lag i någonting, vi har alltid tävla mot varandra, så denna gång på det här sättet. Kul blir det i alla fall, och så får jag träffa Kumppis efter en lång tid. Han har nämligen varit på praktik ute på havet i flera månader, och på fredagen kom han hem. Men nu godnatt på er!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar