fredag 17 oktober 2014

Häst? Älg?

Ridlektion igår. SUCK! Jag var faktiskt inte riktigt säker på om det var en häst eller älg jag satt på. Det var gigantiska Winston. Har var så stor och rymdes ingenstans och bara stegade iväg hur som helst. Det gjorde inte saker bättre att vi övade dressyrprogram inför veckoslutets tävlingar, där jag inte deltar. Gallis befann sig i Brusaby så det fanns en förklaring men jag bad i alla fall om att jag då jag inte har honom skulle ha samma häst de gånger. Så antagligen blir det nu fröken Patsy de gånger som jag av någon anledning inte har Gallis, hon är den enda av alla som jag ridit bara en gång som jag lite har hittat och tyckt att var rolig. Ska bli ganska skönt att ha två hästar igen, för som de har varit nu då det inte funnits någon annan än Gallis har jag ju ridit i princip vem som helst, och det har aldrig varit samma.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar