torsdag 23 oktober 2014

Perfection

Min älskade fyrbente prins var idag exakt den hästen jag älskar att rida. Han bara gick som klockan, nog måste jag arbeta honom men det gick. Jag koncentrerade mig så mycket på att försöka jobba honom med enbart benen, samtidigt som jag är avslappnad i höften och rumpan (typ mitt största problem att jag inte förstår hur jag ska vara avslappnad i höften och samtidigt använda benen, de spänns ju samtidigt eller?). Och grejen är att det gav resultat, jag hade tänkt att han antagligen är rätt styv då det blivit kallare men han var så fin och bara var riktigt avslappnad och böjde sig och lyfte ryggen och så vidare. Vänstervarvet var som vanligt väldigt mycket jobbigare men även där hittade jag honom stundvis. Den här hästen älskar jag! Kan jag bara inte få ha honom och rida och jobba honom varje dag? Och även mysa mer med honom!





<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar