söndag 2 februari 2014

Snart är det förbi

Igår läste jag som sagt ungefär 8 timmar. Helt galet att jag klarade det! Idag fick jag tyvärr inte lika mycket läst på grund av brunch och scoutmöte. Jag var lite orolig men nu känns det helt okej, jag har hela dagen imorgon på mig. Och ja, jag läser då också. Men ja, mitt på dagen idag kom hela familjen hit, 12 personer var vi eftersom Juntti inte var med eftersom han jobbade. Men ja sedan hade vi en helt enorm och ljuvlig brunch som tog slut typ klockan fyra. Helt jätte gott och jätte trevligt!

Nattes bakning och allt och så glaserade och dekorerade jag






På kvällen var det sedan scoutmmöte som vanligt. Lekar igen. Och jag bara gillar att leka så mycket! Och den bästa kännslan. Då en liten flicka efter mötet då vi gått in och klätt av ytterkläderna kommer och rycker mig i armen och säger att det var jätte roligt att leka idag. Så sött!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar