torsdag 13 februari 2014

ABI spex 2014!

Den här dagen är på något sätt alltid så kul. Alla abin är så glada att det helt enkelt smittar av sig, det är toppen feeling i hela skolan och karameller säger väl ingen heller nej till. Lyckad dag som sagt, och imorgon är det våran tur. JAG DANSAR GAMMELDANS! Vi körde igenom elevdansen en sista gång idag och fiilisen var på sådan topp att det inte fanns någon gräns. Jag längtar så efter imorgon, nu startade det i mig, jag dansar imorgon! Men ja, här har ni lite bilder från idag. Och försök själva få vettiga bilder av galna abiturienter som studsar omkring som galningar och kan förflytta sig från skolans ena sida till andra på tre sekunder. Nästa år är det jag som står där!



Så här såg alltså hela skolan ut, och vi städade men det gjorde inget eftersom vi alla var glada och hade så bra feeling

Ett offer för abina, inte alltid bra om man känner någon alltför väl



Och så klart skulle de en sista gång tvinga årets ettor att dansa och sjunga små ettorna, nästa år får vi plåga ettorna med detta 

Abispexet i lärkan går oftast ut på att immitera lärarna


Den här högen är min vän

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar