fredag 7 februari 2014

Boy scouts of America

Till dagens outfit (nej det här är inget outfit inlägg bara ett inlägg om ett coolt plagg) hörde den här supercoola T-skjortan. Man såg nog bara kragen eftersom jag inte riktigt ändå vågar gå med den i skolan men i alla fall. Det är en skjorta som Millis har vunnit för några år sedan. En äkta Boy scouts of America skjorta, det är på riktigt någon amerikansk pojkscouts gamla skjorta. Hur coolt är inte det.

Försök bortse mina babyhår som ser ut som örönhår...


Vad då sned mun? Och nej jag brukar inte vara så här allvarlig i scoutsituationer, men det passade till skjortan


Jag gillar den verkligen, trota att jag inte använt den tidigare. Har inte hittat ett sätt att använda den men så här gick det bra och den var hur skön som helst att ha på bara den hemma.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar