måndag 3 februari 2014

Even staring at a wall become interesting while studying

Nu får väl biologin sitta. Är relativt nöjd med läsandet, alltid kan man läsa mer och så men nu kan jag alla 59 ord och allt vad provkapitlet behandlar också. Det får räcka, och det är essäer så det är lättare än detaljuppgifter. Mamma har lyckats få med mig på yoga idag igen, om en timme bär det av. Hur går jag med på det här? Känner mig så dålig om jag bara sitter hemma och ändå inte läser. Och körde det tuffare träningspasset för rumpan nyss. Antar att jag måste börja köra det mer eftersom ettan igår inte ens kändes så tung. Det var inte så att det var lätt men klart at det kändes att jag orkar göra betydligt mer än  början. Skulle nästan villa fota ställningen jag skriver detta blogginlägg i men det såg bara creepyt ut då jag försökte. Men jag ligger platt på magen på golvet med även hakan i golvet med datorn frånför. Jag kan alltså inte se skärmen utan att typ få sendran i mina ögonmuskler (är det möjligt förrästen?), men tangentbordet ser jag och egentligen räcker det. Det är okej att kalla mig konstig.

Solens glitter i havet <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar