torsdag 6 februari 2014

Misslyckat igen...

Inte dessmera om det men idag var inte en så bra dag. Allvarligt har den här veckan inte varit så bra, hoppas nästa blir desto bättre. Nej men en misslyckad hopplektion igen. Ingen Gallis… Istället Rella, som idag inte rörde sig någonstans, utom en raka då hon drog så tusan. Jag förstår mig inte riktigt på den ponnyn, jag har haft riktigt lyckade och fina lektioner med henne, både hopp och dressyr men idag… Det gick inte. Glad att det var hoppning i alla fall för jag skulle inte ha orkat dressyra med henne då hon inte gick framåt över huvudtaget. Nu kunde jag ändå ge av med spö så att vi kom över hindren och sedan bara vänta på att göra om samma sak igen. Det är synd att min glädje från hopplektionerna börjar sjunka då jag verkligen har haft för många dåliga under det här året, det är inte okej. Klart att allt inte är hästens fel, det är inte det jag säger, men det skulle vara kul att inte behöva koncentrera sig enbart på att det går framåt…


Så här fin har hon alltså varit med mig, dagens lektion var lååååångt ifrån det här….

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar