tisdag 4 februari 2014

Jag är super!

Jag har kört! Och det gick bra! Inget stögände (ursäkta men faktiskt ingen aning om vad det heter på svenska), inga överkörningar, inga krockar, bara lite skrattande då mina förra årets skribaungar råka se att det var jag som körde och så lite smakande av snödriva i en sväng där jag redan mitt i svängen skulle sätta på blinken åt andra hållet. Men alltså bra gick det som sagt och på fredagen kör jag på morgonen igen. Jag är faktiskt ganska stolt! Efter det var det ännu teorilektion, och ja videon om krockar på vintern får ju nog en att bli lite orolig… Och alla prov för den här gången över också! Nu tar vi det lugnt och så drar jag ett 10min träninspass som vanligt, snart börjar det visa resultat.

Fokuslekande <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar