lördag 1 februari 2014

Shopping

På fredagen var jag till Sello och fick med mig hem en hel del saker som jag har behövt länge.

Ett svart nagellack, ni anar inte hur länge mitt vanliga svarta varit slut. Har fått lacka allt svart med smal pensel… Mavalas vanliga billiga blev det

Limm för lösnaglar, till gammaldansen ju.

En ny deodorant, Garniers mineral är den absolut bästa, sedan har jag nog inte kommit underfunn med skillnaden mellan de olika där så jag brukar ta den av dem som har något erbjudande, de har de ofta men tyvärr inte nu så nu testade jag en jag inte haft förr. Skillnad? Inte riktigt.

Behövde en ny mascara och tog den jag brukar ha, för 14,90€ men då såg jag. En mascara och kajal från Rimmel London för 10€! Tokbra erbjudande så körde på det. Och mascaran verkar bra, stor och mjuk morste vilket jag gillar och kajalen är verkligen toppen, aldrig sett en som ger så bra färg. och den är vattenfast på riktigt. Har tidigare haft en vattenfast men då det hela tiden är i kontakt med fukt från öga har det inte hållit heller.

<3 : Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar