lördag 15 februari 2014

Prinsessan

Gårdagen var en av de bästa dagarna i mitt liv! Jag kände mig verkligen som en Disney prinsessa och ja, allt var helt underbart. Bilder finns det tusen, men jag orkar inte redigera nu, så nu får ni bara smakprov av de bilder som kan visas och publiceras genast. Och så har jag dessutom bara de som togs med min egen kamera nu, hade säkert 5 kameror där.

Sötaste paret någonsin <3 



Tango

Sofia <3

Elevdansen var över alla i publikens förväntningar, den var så bra!!!




Ni kan vara lugna, det kommer mer bilder, men nog först efter sportlovet, nästa natt åker vi iväg!!!
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Vad redigerar du vanligtvis dina bilder med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Småfixningar gör jag bara i iPhoto men om det behövs mer avancerat använder jag photoshop :) Tyvärr, jag vet att det är det svaret man inte vill ha eftersom photoshop kostar osv. men jag har testat alla möjliga gratis program och inte gillat och så har jag i något skede fått ett gratis photoshop program så det är det jag använder :)

      Radera