onsdag 12 februari 2014

Är det stress eller vad?

Jag känner mig lite stressad, pressad. Jag kommer ha ett väldigt fullt schema de närmaste dagarna, har annars också lite stress för a´hur jag ska få ihop det. Och nej då är inte en nyhet om att vi ska städa skolan efter ABIspexet imorgon en nyhet som får mig att hoppa av glädje. Det är inte själva städandet, det är tagandet av min tid. Vet ni vad jag måste göra imorgon? Köpa mat åt Molly. Sätta ihop 50 coctailpinnar. Jag har ridlektion (jo det är en viktig grej!) Och ja så finns det alltid något att förbereda och så. Jag vet inte, jag hoppas att dansövningen imorgon blir flyttad till före städningen för den är ju nog viktig, men om den är efteråt kan det vara att jag på riktigt inte hinner… Men med packningen har jag i alla fall kommit ganska långt, har tagit fram alla kläder i princip som jag ska packa ner inför Lapplands resan. Det är så klart inte ännu inne i väskan men det löser sig. Och jag kan verkligen inte hjälpa klumpen i magen på grund av fotouppdraget. Tänk om jag gör något alldeles fel, tänk om jag inte får bra bilder, tänk om jag försenar mig, tänk om…. Nej jag vet, jag måste lugna mig och lita på mig själv i allt det här. För nog vet jag ju att jag kan. Jag klarar nog det.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar